پروژه بررسي نقش مديريت كيفيت فراگير در آموزش سازمانهاي دانش آفرين

مطالب دیگر:
📂گزارش کار دوره کارورزی رشته مهندسي کامپیوتر نرم افزار📂پاورپوینت سازه های چادری و پوسته ای و اصول ساخت آنها📂پروژه و تحقیق راههای افزایش خلاقیت در کودکان📂پروژه و تحقیق لامپ ها و باتریها📂پروژه و تحقیق آلودگی محیط زیست و راههای مقابله با آن📂پاورپوینت عيب يابي خودرو با رنگ دود اگزوز📂کتاب- واژه نامه معماری- در 80 صفحه-pdf📂راهكارهاي توسعه و پيشرفت بر اساس الگوي جامعه اسلامي ايراني📂اجتماع امر و نهي📂بررسي روابط بين استاد و شاگردي در حوزه هاي علميه و دانشگاه ها📂استصحاب📂برهان نظم و اشكالات پيرامون آن📂ربا در اسلام📂وجوه افتراق بدل و عطف بيان📂بررسی فرایندهاي ژئومورفولوژي محدود کننده در توسعه فیزیکی شهر با سیستم اطلاعات جغرافیایی📂چالشها و فرصتهاي توسعه اکوتوریسم استان کرمان📂کارآموزی و پروژه ترتیب و روش اجرای کارهای عمومی ساختمان📂پروژه و تحقیق اصول اجرای قابهای لغزان در سازه های بزرگ📂پاورپوینت کرومیت چیست و کاربرد آن در ساختمان چگونه است📂پاورپوینت اجرای سازه های بتنی📂تقویت مهارت Speaking زبان انگلیسی📂بررسی روند برج های تقطیر همراه با واکنش📂تحقیق مهارت حل مسئله در کودکان📂پاورپوینت مهارت حل مسئله در کودکان چگونه است؟📂دانلود پاورپوینت فصل ششم کتاب طراحی سیستم های صنعتی دکتربشیری(مسائل مکانیابی انبار)
دانلود پروژه مدیریت,پایان نامه مدیریت,رشته مدیریت,TQM در آموزش,پروژه TQM,دانلود مقاله TQM,الگويTQM,TQM چیست,سازمان دانش آفرين,دستاوردهايTQM|39006413|qos
در این پست قصد معرفی فایل پروژه بررسي نقش مديريت كيفيت فراگير در آموزش سازمانهاي دانش آفرين را داریم با ما همراه باشید.

چکیده:
بدون شك در حركت به سمت جهاني شدن، كيفيت يك عامل تاثيرگذار است. در روند توسعه صنعت و بازرگاني، يكپارچگي اقتصاد جهاني و رشد و اشباع بازار، كيفيت نقش اصلي را ايفا كرده و يكي از مهمترين عامل هاي رقابت سازمان و موفقيت در بازارهاي ملي، منطقه اي و جهاني به شمار مي آيد.
فرايند جهاني شدن، بازارها و لزوم داشتن توان رقابت باعث ايجاد الگوهاي جديد مديريت كيفيت شده است. مديريت كيفيت فراگير يك فلسفه، نظريه و روش شناسي نو در مديريت كيفيت و نظامهاي نشأت گرفته از آن است.
در حقيقت، تحقق و به كارگيريTQM يكي از ثمرات و دستاوردهاي ناشي از گسترش و بين المللي سازي مديريت كيفيت طي سالهاي گذشته به حساب مي آيد. مقولهTQM به رغم عموميت داشتن در كليه زمينه ها، تاكنون فقط در كارخانه ها و برخي از مشاغل خدماتي رواج دارد. هرچند، اطلاعات زيادي در مورد اجـــرايTQM در بعضي از زمينه ها از قبيل آموزش، تحقيقات، مشاوره و... در دسترس نيست، ليكن باتوجه به جامعيت مفاهيم و اهداف نهايي TQM در لزوم دستيابي به كيفيت برتر مي توان با بهره گيري از الگوهاي كيفي به كار گرفته شده در ساير زمينه ها و تلفيق آن با شاخص هاي تاثيرگذار در بهبود فرايند آموزش به نتايج قابل قبولي در اين زمينه دست يافت.


فهرست:
چکیده
TQM در آموزش
انتقال نظريه از صنعت به آموزش
فرايند و روشهاي به كارگيري TQM در آموزش
TQMو اثربخشي آموزش
توسعه آموزش مبتني بر رويكردTQM
اصلاح و بهسازي زيرساخت سازماني و نقش آن در توسعه آموزش
انطباق الگويTQM در سازمانهاي آموزشي
سازمان دانش آفرين و يادگيرنده
دستاوردهايTQM در نظام آموزشي
تحولات فناوري اطلاعات و تاثير آن براستقرار در محيط آموزشي
ويژگي هاي مديران سازمانهاي آموزشي نوين
مديريت كيفيت فراگير در آموزش عالي
خلاصه و نتيجه گيري
منابع